Onze syr heeft een terrarium van 150 hoog, 90 breed en 40 diep. Foto s niet zo mooi vanwege de flits maar het geeft een beeld (achterkant is lelijk daar moet nog een poster achter tzt). Het blauwe bakje is hammies huisje en daar past ze ruim in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennaK schreef:Hebben jullie voor mij tips? Ik heb best wel een grote goudhamster, ik zal vanavond anders even een foto van het hok plaatsen, maar weet niet zo goed wat hij leuk vindt, volgens mij klimmen wel. In het begin was die ook aardig fanatiek met het radje maar heb het idee dat die dat nu ook niet meer doet.
Ik heb een tijdje terug een oude theedoek opgehangen waar die in kan waar dan zo een snackstaafje hangt.
Ga sowieso idd wat meer bodembedekking en dan afwisselend met zaagsel dat die wat meer kan graven als die dat leuk vindt.
Joanieke schreef:Wauw, wat een hokken!![]()
Nu wil ik ook weer een hamster.. Ik heb er alleen gewoon écht geen tijd voor..
AlwaysH schreef:Joanieke schreef:Wauw, wat een hokken!![]()
Nu wil ik ook weer een hamster.. Ik heb er alleen gewoon écht geen tijd voor..
Geen tijd voor een hamster?![]()
Ik ben per dag een kwartiertje met ze bezig, allemaal en paar minuten op de hand, wat lekkers in het hok en even kijken of er wat kan worden 'opgeruimd' in het hok, klaar!
troi schreef:Hammie is wel eens gevallen maar nooit ver, de plateau's overlappen elkaar waardoor ze max 20cm kan vallen.
Ze vind het erg fijn heb ik de indruk en klimt heel wat af! Op het kurkwandje van 20 cm zelfs recht naar boven. Ze is veel atletischer dan ik vooraf dacht met haar plompe lijfje