Oei dan is er iets misgegaan met de link! Maar is een evenement via een besloten groep inderdaad "Poedelwandelingen" Deze wandeling is op 10 april op Brunsummerheide, vertrek om 13uur
Net met vriendlief gesproken we nemen er nog een grote jongen bij. Duurt wel nog even, heb de fokster gevraagd of xe nog een nestje neemt, die wilt ze wel graag maar of het dit jaar gebeurt weet ze nog niet. Voor ons heeft het geen haast maar dan heeft die een broertje erbij of zusje natuurlijk
Ja gaat nu heel goed met haar. Als pup was ze verkocht en weer terug gekomen bij de fokker. Hele tijd later heeft de fokster haar toen weer verkocht. Dus toen beetje uit het oog verloren. Zat toevallig een startlijst te kijken van een wedstrijd en zag een poedel met precies dezelfde geboortedatum 09-10-11 Ga waarschijnlijk zondag wel even kijken bij de wedstrijd en zijn zusje
Dat is toevallig dat je haar op die manier weer zag op een startlijst. Wel erg leuk!
JlnG
Geplaatst: 08-04-16 17:41
Wat leuk dat je Levi zijn zusje nog eens gaat zien !
Afgelopen zondag heb ik Baron zijn zusje dat naar Duitsland gegaan is ook nog eens terug gezien. Natuurlijk wel nog niet zo heel lang geleden, maar toch. Na 3 maanden was de herkenning nog duidelijk merkbaar, heel erg mooi om te zien !
Baron draagt de halsband met de snorretjes op
Wie gaat er a.s. zondag naar de poedelwandeling in Brunsum?
De wandeling start om 13u en eindigt rond 16u. Evt na afloop kan je nog mee gaan iets drinken / eten. Weet niet wanneer je jouw spullen verwacht
Azmay
Geplaatst: 08-04-16 17:48
JlnG schreef:
De wandeling start om 13u en eindigt rond 16u. Evt na afloop kan je nog mee gaan iets drinken / eten. Weet niet wanneer je jouw spullen verwacht
Nou ik verwacht ze zaterdag maar dan zitten we dus met een dubbele inboedel en een huis vol troep en dozen
De tijd ben ik ook niet super gelukkig mee omdat mijn energie rond 2 a 3 uur meestal al wel op is, maar ik zal het zien
spatter
Geplaatst: 08-04-16 18:08
Ik had eigenlijk DE buitenrit van het jaar zondag, namelijk georganiseerd in ons eigen dorp maar paardlief is ziek, heeft een wond op zijn tong en staat op medicatie dus nu is er tijd voor de wandeling.
We zijn ook driftig aan het klussen dus even kijken of het allemaal lukt maar anders ben ik er zondag ook met Max.
Voor mij ook te ver helaas. Zullen we anders zelf een wandeling doen ?? Weet iemand een plek met een plas ?? Strand vindt ik altijd zo druk met altijd andere honden.
Azmay
Geplaatst: 10-04-16 18:12
Helaas de wandeling in Brunssum moeten missen vandaag, scooter kapot en geen energie over. Wel weer heel vervelend in de tuin gezeten met een boekje
Ik heb hem jammer genoeg ook moeten missen omdat gioia maandag geopereerd is. Naja er zal vast nog eeb keer wat in de buurt georganiseerd worden ( ver weg gaat jammer genoeg niet).
Hoe was de wandeling ( voor diegene die wel gegaan zijn). Ik zag op fb al wat foto's voorbij komen :p
Volgende wandeling is waarschijnlijk ook voor niet-hondenforum-mensen, dus dan zal ik hier ook een berichtje plaatsen. Voor nu vond ik dit eigenlijk wel genoeg volk. En wat zijn poedels toch ontzettend gaaf, dat hebben ze vandaag maar weer eens bewezen.
Ik moest kiezen, of wandelen of de jaarlijkse paarden rit van ons dorp. Paard was eerst ziek maar vrijdag bleek dat hij alleen een wondje op zijn tong had en daarom niet at. DA was langs geweest en gelijk daarna at hij weer normaal, had zaterdag energie voor tien en toen ben ik zondag toch de rit gaan rijden. Wordt ook georganiseerd door een klant van ons.