Ik ga vanavond veeel kijken!! Ben echt benieuwd.. hoop zo dat deze bevalling goed eindigd.
Boompje1985
Geplaatst: 09-08-17 20:19
Die stomme vliegen ook... Ik denk dat ze naar de vliegen trapt maar dat zien wij niet alleen de beweging 'schokken' van der lichaam. Maar ik kan me vergissen hoor misschien heeft ze wel last van buik en zijn het indd een soort van weeën of een druk kalf.
Ze ligt ook regelmatig plat...heb ik ook niet eerder zo gezien...ben benieuwd....
Boompje1985
Geplaatst: 09-08-17 20:30
Jazeker voelt ze die, in tegenstelling van wat veel mensen denken zijn dikhuiden erg gevoelig en hebben ze ook veel huid onderhoud nodig. Vocht en modder/klei zijn van belang om de huid soepel en vrij van parasieten te houden tevens beschermt modder ook tegen verbranding van de zon.
Dan ben ik scheel haha , teveel afwas gezien vrees ik (week aan afwas opgeruimd oops )
amanda09
Geplaatst: 09-08-17 21:52
Ik ben ook aan het volgen! En volgens mij zag ik daarnet toch echt weeën:) Een keer of 8 vlak na elkaar het hele lichaam dat samentrok Daarna ook wel weer weg maar hopelijk zetten ze straks door!
Maarja nou heb ik inmiddels ook de nodige paarden in de gaten gehouden en begeleid tijdens bevalling en soms wil je ook gewoon dingen zien haha.