Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

geeft mij hoop dat ik nog een aantal jaar van ons hondje mag genieten hihi. 

Sterkte morgen Jolien, ik hoop voor je dat Renzo er goed uit komt. Zal morgen voor jullie duimen. 
). Is vooral leuk voor hem, nieuw gebied en kan hij thuis heerlijke verhalen vertellen. 
Mowgli4 schreef:helaas mag mijn kleine vriendje morgen ook naar een dierenartshet gaat helaas helemaal mis... ben benieuwd wat ze nog kunnen doen als dat uberhaupt nog kan... maar hopen op het beste

) bij het inbrengen van het infuus mag ik er morgen bij blijven tot meneer onder narcose is. Dat is wel een fijne gedachte, hoewel ik het spannend blijf vinden.
en nu worden we elke ochtend wakker met de keuken onder zijn ontlasting dat er op een 1 of andere manier uit drupt... allemaal heel vaag...
billionache schreef:Heel veel sterkte morgen Jolien!
Zoals al gemeld is dit erg herkenbaar, omdat Bran ook aan de beurt was twee weken geleden. Heb echt keihard zitten huilen toen ik hem daar moest achterlaten en weer in de auto stapte, om vervolgens de hele dag op hete kolen te zitten wachtend op een telefoontje... Hier is alles goed verlopen, ik duim voor eenzelfde afloop voor jullie!