Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
renatuuh schreef:Ik volg. Ben heel benieuwd hoe ze er over een paar weken uitzien. Ik vind ze nu al leuk. Heb je al baasjes gevonden? Wij zijn namelijk nog opzoek naar een puppy. de Australian Shepherd ras staat zeker in de favorieten lijst.
bryce27 schreef:renatuuh schreef:Ik volg. Ben heel benieuwd hoe ze er over een paar weken uitzien. Ik vind ze nu al leuk. Heb je al baasjes gevonden? Wij zijn namelijk nog opzoek naar een puppy. de Australian Shepherd ras staat zeker in de favorieten lijst.
We hebben momenteel 3 gezinnen op een lijstje staan die serieuse interesse hebben.
Zijn dus nog niet besproken allemaal.
Emmaa_ schreef:Niet verdiepen in honden is natuurlijk nooit goed, maar ik kan me goed voorstellen dat er rassen zijn waar je wat minder lang over hoeft te aarzelen. Is natuurlijk afhankelijk van de hond zelf maar in een Chihuahua gaat een hoop minder tijd zitten dan in zo'n Aussie, of een border collie bijvoorbeeld. Lijkt me dat dit honden zijn waar je echt urenlang mee moet rennen op een dag, terwijl dat lang niet met alle honden hoeft.
Salsa schreef:Wij zullen nu niet voor een Aussie pup gaan ivm onze woning en mijn drukke opleiding nu.
Maar kan iemand mij iets vertellen uit ervaring met Aussie samen met kleinere kinderen (I know opvoeding, nooit alleen, respect ook kind naar hond) en hoe het in de praktijk met beweging zit. Ook hier zeker intentie om lekker de bossen in te gaan en de nodige cursussen maar wij komen van een border collie af dus zijn wat gewend maar zoeken niet meer zo'n actieve hond.
Wij zoeken een leuke speelse kindvriendelijke sociale familie hond van nature en liefst geen blaffer. En ja veel.licht bij opvoeding maar sommige dingen zitten erin.
Anoniem schreef:Ik ben mij ook aan het oriënteren voor een hond. Wat ik mij afvraag. Zijn het goede zwemmers?