Inderdaad, wat je ook voert, zorg dat ze heel de dag eten hebben Worden ze niet moddervet van, maar hebben ze gewoon echt nodig Hoe is het trouwens? Heb je je beebjes al?
Fretten worden wel zindelijk, zijn voornamelijk solidair, maar kunnen ook als koppel leuk uitpakken. Je kan ze zelfs met bosjes tegelijk houden, maar het komt soms voor dat je er eentje hebt die je niet kunt koppelen. Stinken is natuurlijk relatief. Ze ruiken, maar dat doen honden ook. Mijne hun kattenbak wordt 2 keer per dag schoon gemaakt. Staan in de keuken, kom je als eerste langs als je binnen loopt. Maar krijg toch altijd de vraag waar ik dan mijn fretten verstopt heb
Omdat ik zelf nog niet zoveel foto's heb...alleen die van een aantal pagina's terug. Dat het blinde harige wormpies zijn. Over een kleine tijd zal ik jullie helemaal gek maken met foto's, beloofd
JoycexEnya
Geplaatst: 06-08-15 20:07
Mijn moeder heeft een super leuk filmpje gemaakt
Spoiler: Ik appte op het goede moment wil er ook een ander deuntje onder gaan zetten
Ik blijf me erover verbazen dat Freddy kan slapen in de meest bizarre houdingen
Melvern
Geplaatst: 07-08-15 22:13
Ach gossie wat ligt hij er lekker opgekruld bij!
Mijn Olafje is ondertussen al flink gegroeid en tikt de 500 gram al aan. Hij is zo ontzettend leuk maar begint wel te puberen nu. Hij weet niet van ophouden. Geniet zo van hem...
Hij past nu ook eindelijk in zijn tuigje en is dol op buiten wandelen. Hij loopt als een hondje zo braaf mee. De reacties van mensen zijn ook zo leuk. Gister hoorde ik 2 meisje roepen '' ooh wat kijk nou een wezel, wat lief!''
De kat vlak bij hem vind hem echt heel leuk. Ze spelen heel fanatiek en zoeken elkaar echt steeds weer op.
Pluttersput
Geplaatst: 08-08-15 10:03
Bij ons was het altijd de, en dan werkelijk serieuze ook nog, vraag of het cavia's of marmotten waren... Jaaaa, tuurlijk Hij is overigens wel schattig!
Pfoe...de kooi heb ik dit weekend met een industriële hogedrukreiniger met water van 90 graden Celsius afgespoten. Net met wat hulp van twee vrienden in elkaar gezet. Nu wachten op twee bestellingen en dan kan ik de kooi mooi aankleden
Pluttersput
Geplaatst: 09-08-15 18:52
Aaaah leuk! Spannend is dat hè die van mij lopen hier weer te worstelen. Zooo grappig Sofie is een derde van Hubble en probeert met hem te slepen. Hubble gaat dan alvast op zijn rug liggen met zijn pootjes om hoog, zodat Sofie hem bij zijn speknek kan pakken.. Het is echt... Tja, typisch fret
Evel_Knievel
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-15 15:55
Klinkt als een bijzonder stel hahaha. Eén van mijn bestellingen was binnen gekomen vanochtend...ben bezig geweest met de inrichting van de kooi en ben nu het houten slaaphuisje in de grondverf aan het zetten.