Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xSalina schreef:Haha oke een langhaar dus. Ja is altijd afwachten hoelang hij wordt dus vandaar dat ik nu halflang zeg. Zijn die van jullie ook koppig met dingen aanleren ? Tj kan nu sinds kort pas goed op commando zitten en blijven. Hij is behoorlijk eigenwijs maar dat maakt hem natuurlijk ook zo leuk hihi

Vaya luistert vooral als het haar uitkomt, soms heel goed, soms helemaal niet. Ze rent ook vaak achter katten aan terwijl ze weet dat het niet mag...
en ''nee'' haha
Duvel is sinds september 2 jaar geworden.

Wat een schatje is jouw pup zeg 
Zit/af en blijf, dat gaat dan wel weer goed... ik kon met cursus gerust aan de andere kant van de loods gaan staan, als ik maar in haar gezichtsveld bleef 
Wat een schatje 

Maar als iemand een keer een nestje heeft en gewoon goed voor de hondjes is en ze in de kamer opgroeien met mams erbij is er niks mis mee hoor. Tenminste vind ik. Beter een gelegenheidsnestje dan een broodfokker.
) en "af" (als we gaan eten) en dat is genoeg eigenlijk haha. Hij gaat nooit over je grens heen. een nee is genoeg!
Hij heeft wel jacht instinct.
volgens mij heb ik al eerder nestjes voorbij zien komen.. Maargoed daar hoeft het NATUURLIJK geen broodfokker voor te zijn met af en toe een nestje en niet de hele tijd hetzelfde teefje (neem ik aan)
... Ze fokt gewoon normaal met stamboom alleen de moeder van mijn Chi heeft geen stamboom wel de vader. Maar ach stamboom maakte voor mij niet uit...