Yunaa schreef:Wat leuk zeg; om blij van te worden! Heeft Els nu een kaal nekje? Zeker van het kroelen met Chico?En poepen jouw vogels niet de hele tijd? Mijn Forpus namelijk wel, maar dat zijn kleintjes en die ruim ik altijd meteen op
Maar een duif heeft meer 'flatsen'?
Haha Els heeft idd flinke flaaiers, maar ik moet zeggen dat ze dat wel goed op haar eigen plekjes doet. Zoals je op de foto ziet, hebben wij onze stoelen vol met handdoeken hangen omdat deze van gevlochten riet zijn, anders mogen we met tandenstokers aan de gang haha. Maar al met al, gebeurt dit bijna niet. Dat poepen is wel een klein nadeel soms van vogels, Chico houd d'r namelijk geen rekening mee haha. Els heeft idd een kaal nekje, ik ben hiermee langs een "arts" gegaan, maar het blijkt dat dit vitamine te kort is waardoor ze niet goed door de rui komt. Dit omdat zij binnen zit en natuurlijk toch wat vitamines van buiten mist. Maar ze krijgt hier nu vitamines voor in haar eten en drinken en het gaat al veel beter. Was in eerste instantie heel bang dat ze eenzaam zou zijn, maar dat is gelukkig niet.
BKonline schreef:Leuk topic hoor! Houd je Chico alsnog bij Els? Ik ben geen vogelkenner maar als inmiddels gek op elkaar zijn, zou ik ze gewoon samen laten.
Jaa ik hou ze bij elkaar, als Chico boven blijft en Els naar benden gaat roepen ze elkaar en ze gaan zo goed samen. Dus ik ga die twee niet meer uit elkaar halen, das sneu haha