Diablo schreef:Ik verbaas me iedere dag meer over Sammy. Ik weet dat katten heel aanhalig en lief kunnen zijn en ik had gelezen dat de Maine Coon behoorlijk aanwezig is, maar dat ze zó zijn, had ik niet verwacht.
Hij loopt ons de godganse dag achterna, wil echt overal bij zijn en hij wil alles weten wat je doet. En daarbij staat dat bekkie gewoon niet stil, hij kletst je echt de oren van het hoofd, zo schattig!
Dit komt mij bekend voor. Hij is er altijd en overal. Miauwen doet die niet veel maar er komt wel zo een raar geluid uit soms. Zelfs 's nachts komt die tussen mij en mijn man liggen.
Hij is zo lang dat als hij recht staat op zijn achterste poten en zich dan nog uittrekt dat hij tot bovenaan mijn heupen komt (ik ben ongeveer 1.68). Hij zal momenteel bijna 9 maand zijn en toen hij 6 maand was woog hij rond de 5 kg zal hem nog eens moeten wegen een dezer dagen. Hij is heel slank hoewel je dat niet goed ziet door al dat haar. Kwa karakter echt een Coon alleen dat hij vrij dominant is maar dat is denk ik omdat hij nog niet gecastreerd is.