Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Wij hebben een 6 maanden oude Engelse pointer x Portugese pointer x Duitse staander. Over 2 weken hebben we ons examen van de puppycursus. Maar wanneer haar leeftijd het toe laat willen we zeker iets actiefs met haar gaan doen, want ze is zo graag met je aan het werk en is daarnaast ook graag bezig. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik wil gaan doen, maar ik moet me ook iets meer gaan verdiepen in bepaalde takken. Het is natuurlijk een hond voor de jacht, maar iets waarbij je zelf ook fanatiek bezig bent trekt me meer.
MyWishMax schreef:Hoe vaak hebben jullie allemaal training/cursus in de week en hoe vaak doen jullie thuis wat?
DewiRox schreef:Maar mijn ouders hebben het niet zo op de jacht, die zijn bang dat als ik trainingen met haar ga doen, ze nog meer geobsedeerd wordt door beesten en deze ook zal proberen te vangen. Nu heb ik wel begrepen dat de pointer niet zozeer zelf jaagt, maar meer aanwijst waar de prooien zijn, tot nu toe hebben we ook nog niet gehad dat ze achter hazen, vogels of eenden aan gegaan is.