KimD schreef:Wij hebben ook ingeschreven!Wel met twee honden uiteraard.
Leuk! De keuze van 2 honden hebben we niet

Warboel zo schattig! En dat strikje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oshaa schreef:cursebreaker echt leuk dat jullie allemaal voor nog een survival gaan! Ik kan me voorstellen dat het fijn is om met een andere bekende hond te gaan. Heb er nog aangedacht om mijn beste vriendin en haar hond te vragen (Beer en haar hond vinden elkaar leuk). Alleen haar hond heeft angst agressie naar mensen, dus denk dat het niet handig is. Ook wil Beer nog wel eens teveel het mannetje worden met haar erbij (we wonen ver uit elkaar dus is lastig oefenen). En kiest hij vaak de steun van ons over de andere honden, dus hopelijk gaat het solo goed. Ga wel een geel ding aan de lijn doen, voor het geval alle adrenaline hem weer wat reactief maakt. Werd de gele hond goed gerespecteerd op AE?
amy_leftover schreef:@kiimm: gaat het nog steeds goed met cody?
Sportievelingen allemaal hier, denk dat ik het nog geen kilometer vol zou houden
amy_leftover schreef:Hardlopen is echt niet mijn dingal vind ik die dogsurvivals er wel gaaf uit zien
Ik ben wel graag actief bezig met de hond, dus we gaan t.z.t. ook zeker weer op zoek naar een passende sport en daarnaast natuurlijk lange wandelingen, fietsen en ik heb nog een step op mijn verlanglijstje staan, zodat we kunnen steppen