Ik snap je wel Lady. Ik heb precies hetzelfde gevoel met mijn konijnen. Mijn mannetje maakte in het begin zoveel bunnyflops en binky's. Toen is hij gecastreerd, kwam er een vriendinnetje bij en het was over. Nu kan ik ze ook minder aandacht geven, omdat er hier een peuter rond loopt. Maar ik zie ze vaak strak tegen elkaar aan liggen, soms op elkaar en toen Tutje was ontsnapt, was Olli in paniek en Tutje bleef maar bij de ren plakken. Dus ik denk dat ze toch wel gelukkig zijn, al zijn ze een stuk minder actief dan eerst.
charrr91
Geplaatst: 12-09-18 11:20
Net nageltjes geknipt. Pip is denk ik nu de hele dag boos op mij Die komt niet meer bij mij in de buurt Pebbles vond het geen probleem, die is zo makkelijk. Die ligt er nu zo bij Kleine fluffy pootjes
Lady24
Geplaatst: 12-09-18 12:21
Daar zitten ze hoor Twijfel of ik dat hok wat ik laatst heb gemaakt voor ze er ook in zet, neemt wel behoorlijk wat plek in.
Laatst bijgewerkt door Lady24 op 12-09-18 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze gaan idd ook niet meer weg Tarzan Bedankt allemaal!
Anoniem
Geplaatst: 12-09-18 16:54
Muis moet vast wennen aan alle geluiden
Echt liefde is
Samen een worteltje eten
Jane scheurde door de tuin heen net , n heb een panelenhekje met een opening als doorgang en ze knalt zo tegen de zijkant van het hekje net naast de opening
Coconut
Geplaatst: 12-09-18 17:12
Lady24 schreef:
Dankjewel! Fijn om te horen dat ik het toch goed doe met ze. Soms twijfel ik daar wel eens over.
Nergens voor nodig hoor !
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-18 17:17
Lady24 schreef:
Dankjewel! Fijn om te horen dat ik het toch goed doe met ze. Soms twijfel ik daar wel eens over.
Haha herkenbaar!
Ik ben ook altijd te snel bezorgd .
Je hebt een leuk duo Rebecca! De grijze is mijn persoonlijke favo, maar dat komt echt door zn kleurtje haha.
Denk dat we ons allemaal wel eens zorgen maken of we het goed doen, maar dat is juist goed dan geef je om ze
Anoniem
Geplaatst: 12-09-18 17:45
Ik kan niet kiezen wie leuker is , heb lange tijd Tarzan geroepen maar Jane is ook fantastisch . En samen zijn ze super fantastisch
Na haar botsing ging ze weer door de tuin , tot ik haar kwijt was en naar de achterdeur liep
Naja het huis is ook even geïnspecteerd
Zijn net kinderen en daar maakt men zich ook weleens druk om , had ik dus met Jane en haar kopstoot maar ze liep gewoon door de ren in zonder gekkigheid .