Jammer dat die mensen afgezegd hebben zeg

Ik ben zelf alleenstaand en werk fulltime maar had dus, tot voor kort, 2 hondjes die elke dag uit moesten. En de jongste dan wel minimaal 1 uur aaneengesloten anders brak ze de toko af

Mijn vriendin moest om muesli voor haar verzorgpaard en heeft daar vandaag weinig tijd voor. Ik heb me vrijwillig aangemeld om dat even te gaan halen, heb ik meteen weer een goed excuus om naar de 2 heren te gaan kijken

Vorige week nog ruzie gehad in de dierenwinkel. Ik stond naar de 2 caafjes te kijken en een beetje tegen ze te kletsen, vanuit de deuropening. Ze zitten niet voor niks apart. Komt er een jongetje van een jaar of 6, 7 naast me staan en die verteld dat pasgeleden 1 van zijn cavia's is overleden en dat de andere nu alleen zit. Ik zeg dat ik dat zielig vind voor hem en voor de cavia en vraag, belangstellend, of er weer een nieuw vriendje voor de overgebleven cavia komt. Die komt er niet, dat willen zijn ouders niet. Ik zeg dat ik dat best sneu vind voor de overgebleven cavia dat die zo alleen moet blijven. Ondertussen komt zijn iets jongere broertje aangestormd, rent door de deur heen en wil aan "mijn" cavia's zitten. Dus ik vraag of hij van iemand toestemming heeft gekregen om daar naar binnen te gaan. Hierna druipen ze allebei af. Komt 2 minuten later moeders woedend op me af, hoe ik het in mijn hoofd haalde om tegen haar zoon te zeggen dat cavia's niet alleen konden zitten, ik had vast en zeker geen kinderen en haar kinderen zijn keurig opgevoed.....juist