Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinkerTreas schreef:Marlin is vandaag voor het eerst mee geweest naar de paarden. Ik doe zelf niets meer met paarden en ik ga alleen af en toe nog met een vriendin mee naar haar paard.
Ik had echt geen idee hoe hij zou reageren, maar ik had verwacht dat hij het wel spannend zou vinden. Maar nee hoor, paarden zijn gewoon absoluut niet boeiend. Hij liep rond alsof hij al zijn hele leven tussen de paarden loopt, haha.
Dus dat was een goede ervaring.
Het auto ritje ernaartoe vond hij vreselijk spannend. Aangezien ik zelf geen auto heb, heeft hij niet meer in de auto gezeten sinds ik hem heb. De terugweg ging gelukkig al wat beter, toen ging hij ook nog even liggen. Maar wel de hele tijd hijgen.
Hij leert steeds nieuwe dingen bij.
TinkerTreas schreef:Dat is minder Eliana, ze kunnen hoog springen inderdaad.
Ik heb Marlin zondag voor het eerst een dagje aan mijn ex toevertrouwd. Ik ging namelijk met mn dochter naar Duinrell.
Het ging gelukkig hartstikke goed, hij ging ook zonder problemen mee wandelen.
Fabster schreef:TinkerTreas schreef:Dat is minder Eliana, ze kunnen hoog springen inderdaad.
Ik heb Marlin zondag voor het eerst een dagje aan mijn ex toevertrouwd. Ik ging namelijk met mn dochter naar Duinrell.
Het ging gelukkig hartstikke goed, hij ging ook zonder problemen mee wandelen.
Dat is fijn om te weten, TinkerTreas. Hier gaan de honden wel eens naar mijn ouders. Was de eerste x met ZhuZhu natuurlijk ook even afwachten hoe dat zou gaan. Maar het is wel fijn als je ze een dagje kunt uitbesteden.