Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
iemand nog tips hoe de planten beter tot hun recht komen? 
Mijn oog viel er gisteren ineens op ... Vind het wel gek, want het zijn gewoon jongen van mijn eerste Platy's, alles wat nog zwemt is wel ergens gerelateerd aan elkaar volgens mij .. Kan het dan alsnog dat er 2 wel MM zijn en de rest niet?
Maar ga binnenkort toch ook eens aan de slag om het wat op te knappen
Want volgens mij zit er dan, als ik de goede voor mij heb, 1/3e van het totale water in je filter
Heb je een foto van je paludarium?
Spruit schreef:Beide Borarasjes zou ik er nog niet in doen. Vele ervaringen dat ze veel leuker en actiever gedrag vertonen in een 60 cm bakjeBeetje zonde als ze wat stil in een bakje zitten
1 van de vele
Dus is meer voor de leuk erbij en vind leuk om te zien 
vind ze erg leuk !
Ga helft opvoeren aan de betta, en helft groter laten worden. Spruit schreef:Julius, hoeveel liter zit er in het buitenfilter?Want volgens mij zit er dan, als ik de goede voor mij heb, 1/3e van het totale water in je filter
Heb je een foto van je paludarium?
Ik denk dat er in het filter zelf iets van 7 of 10 liter gaat. Foto's zijn even niet te vinden, die lijken altijd op vakantie te gaan als ik ze zoek. XD
).
Hier geraak je ze niet eens gratis kwijt, tenzij je iemand treft die levend voer zoekt..
) maarja.. moet er nu wel wat mee.. of niet, maar weet niet of dat goed gaat aflopen dan ..

met veel licht/boven in de bak is 'ie rood met blauw, maar als ie meer onderin zwemt is z'n lichaam zwart en heeft 'ie een oranje staart. Hij is wel lastig op de foto te zetten :p [***] schreef:[ [url=m/vC6BPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb net een betta gekocht, ik vind hem zo gaafmet veel licht/boven in de bak is 'ie rood met blauw, maar als ie meer onderin zwemt is z'n lichaam zwart en heeft 'ie een oranje staart. Hij is wel lastig op de foto te zetten :p
Tenminste als hij er zo vaak uitziet haha Aidenn schreef:[***] schreef:[ [url=m/vC6BPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb net een betta gekocht, ik vind hem zo gaafmet veel licht/boven in de bak is 'ie rood met blauw, maar als ie meer onderin zwemt is z'n lichaam zwart en heeft 'ie een oranje staart. Hij is wel lastig op de foto te zetten :p
oeeh die is gaaf zeg, ik kan die van mij over 2 dagen pas ophalen
wat voor een koop jij er? Deze wordt halfmoon genoemd, maar kan vgm ook een veiltail zijn met grote staart, hij is vgm net niet helemaal 180 graden