Toen ik mijn sheltie nog had (die was vrij oud, afgelopen zomer overleden) ging het véél beter, dat was de scheidsrechter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:Maar er zijn meerdere cavia opvang toch? Misschien zit er eentje dichterbij?Via Marktplaats adverteren er ook een boel opvangcentra's
Ah oke! Nou ik hoop voor je dat het wat beter gaat nu! En anders inderdaad een leuk castraatje voor de andere..
melody7 schreef:Levend, cavia's?Die zijn daar toch veel te groot voor, met een beetje pech pakken ze ze van achteren en lijden die beestjes heel erg..
Bij mij op school worden muizen levend gevoerd, ik kan dr echt niet tegenGa dr ook echt niet naar kijken.. En daarom heb ik 4 muizen, die moesten anders ook..
melody7 schreef:Ja dat is waar![]()
Maar ik vind levend voeren in een kooi wel echt not-done, dan hebben ze sowieso geen kans... Dus eerst de voedseldieren snel en pijnloos doodmaken zou ik zelf beter vinden..
melody7 schreef:Love_western, ohh ik wist niet dat ze dat ook zo op kregen! Dat wurgen weet ik wel maar je weet nooit of het meteen goed gaat, laatst zag ik er eentje die er toch nog levend uit kwam, zwaar beschadigd
Miracle_ schreef:Ah oke, love_western! Grappig om 'de andere kant' te horen.. Al vind ik levend voeren toch wel sneu..En dan vooral cavia's, omdat je die zelf hebt natuurlijk..
melody7 schreef:Ja dat is waar![]()
Maar ik vind levend voeren in een kooi wel echt not-done, dan hebben ze sowieso geen kans... Dus eerst de voedseldieren snel en pijnloos doodmaken zou ik zelf beter vinden..
Love_western, ohh ik wist niet dat ze dat ook zo op kregen! Dat wurgen weet ik wel maar je weet nooit of het meteen goed gaat, laatst zag ik er eentje die er toch nog levend uit kwam, zwaar beschadigd