Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Van basisdingen zoals tunnels, lekker rechtuit werken. Tot de palen en alles er tussen in
Machie schreef:Haha ja... Alleen moet ik wel, of tenminste... moeten... Csiva wil elke dag werken. En werkt ze niet elke dag even dan wordt ze vervelend. Als het weertechnisch even kan trainen we dus agilitygerichtVan basisdingen zoals tunnels, lekker rechtuit werken. Tot de palen en alles er tussen in
LhinnOlijf schreef:Machie schreef:Haha ja... Alleen moet ik wel, of tenminste... moeten... Csiva wil elke dag werken. En werkt ze niet elke dag even dan wordt ze vervelend. Als het weertechnisch even kan trainen we dus agilitygerichtVan basisdingen zoals tunnels, lekker rechtuit werken. Tot de palen en alles er tussen in
Is hersenwerk dan niks voor jullie?
Vaak hebben honden die heel actief trainen/ bezig zijn tussendoor 'vakantie nodig'. Zou zonde zijn als ze straks inkakt vanwege een overvol koppie.
Nu pak ik haar om de 2 a 3 dagen op voor 15min appél oefeningen en ik merk dat ze meer enthousiasme in haar werk houding. Hier heeft het positief uitgepakt, na 3 dagen een stuiterbal in huis te hebben

Een reu zou ik liever niet castreren, en als ik 'm al zou castreren pas als ie volwassen is. Ze worden er vaak niet knapper op...

)