anitas1994 schreef:Wat vervelend dat jullie zo belaagd worden ikke! Hopelijk helpt de oplossing ziet er in iedergeval opvallend uit. Wij hebben er gelukkig geen last van thuis. En door de weeks wanneer wij aan boord zijn komen we vaak op plekken waar niet veel mensen lopen. Mira groeit als kool, altijd vrolijk alleen luisteren is op dit moment geheel kapot. Komt gelukkig wel als je ze roept omdat ze met onze andere hond mee rent. [ [url=m/kuqb41.jpg]Afbeelding[/url] ]
Luisteren?
...die oren zijn om te weten wanneer je je baasje moet negeren. Niet om te weten wanneer je moet luisteren 
Bonna schreef:Wat een plaatje is Mira.
Haha Marinda hoe krijg je hem zo enthousiast door de paaltjes? Rea blaft heel het veld van enthousiasme bij elkaar met de behendigheid, maar bij de paaltjes... Ze blaft soms nog om een punt te maken en niet te willen, maar meestal gaat ze er alleen maar door omdat het moet. En dat laat ze je voelen ook. Onze dramaqueen :p
Geen idee
Ik denk dat het komt omdat 'ie zich dan moet inhouden, dus knalt hij zijn enthousiasme er zo uit
Als ik het eens vast kan leggen voor je dan doe ik dat. Kun je lachen 
Haha, ik zie het al helemaal voor me
Heerlijk dier is het ook 
Ikke89 schreef:Hier gaat het goed. Afgelopen weekend een kanoweekend gehad van Dogwalktrail. Super genoten!
Wat ontzettend gaaf!
Staat écht nog op mijn bucketlist 
Ikke89 schreef:In de Ardennen, in de buurt van Durbuy. Haha Clooney heeft ook geen geduld met speuren. Als hij het spoor kwijt is, kijkt hij mij aan en als hij het zelf moet uitzoeken gaam hij op zijn rug liggen zo van.."zoek het uit"

Clown is het ook he 
Bonna schreef:Geniaal. Hij doet z'n naam wel eer aan
Rea is meer zo ongeduldig dat ze in plaats van het spoor uit werken gewoon overal gaat zoeken. Die moet je dan echt even op het spoor laten concentreren voor ze het netjes doet.
Pippa wil wel veel hulp van mij. Die staat bij elke bocht, of bij lange rechte stukken ook, stil om mij aan te kijken met van die vragende oven.. of ik niet kan kiezen waar we heen gaan. Bij haar is het wel echt onzekerheid. Ze durft niet echt zelfstandig te kiezen.
Het lijkt me ontzettend leuk om eens te doen met Jarv, kijken wat hij daar van vind
Eerst maar behendigheid weer goed op pakken, dan kunnen we rustig eens verder kijken 
anitas1994 schreef:Hee allemaal, de zomer is wel ver op zijn einde inmiddels. Hoe is het met jullie corgi's?
Goed hier!
Jarvis zit lekker in z'n vel na een osteopathie behandeling. Paar naaldjes gezet, vooral weer los gewerkt, en hij doet het er super op
Kereltje had rechts voor weer vast zitten, en kon bij z'n rug wel weer een behandeling gebruiken. Niet gek natuurlijk als je bedenkt wat voor een stunten hij af en toe uit haalt
Dus Jarvis kan er weer een tijdje tegen aan 
We hebben in september nog gezwommen in het lokale zwembad;

Met als toetje natuurlijk het afdrogen 

Hij heeft later die maand nog zijn speeltje gesloopt;

En hij heeft een nieuw speeltje erbij gekregen voor dierendag 

Tevens een nieuw trucje geleerd
Hij kan buigen nu 

Dus tot zover weer de Jarv update