Ben wel benieuwd naar het hele hok
Rango z'n vervelling gaat goed .( heb hem ook even in lauw water gehad .)
Hij kreeg net na een dag plant hangen een vreet KIK , er gingen zo een stuk of 6 krekels doorheen
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
(gelukkig woon ik alleen, lees: niemand kan me tegenhouden
) Er staan twee stamyucca's in (waarvan een helemaal tot bovenin reikt) en twee nestvarens. Verder een holle boomstam en een grote flying saucer voor Izzy, en druivenranken, een uitgeholde kokosnoot en een klimnet voor de sugars.
er stond eerst ook een wijfjesvaren in, maar die heeft Izzy vakkundig gesloopt
de rest worden zowel door de sugars als door Izzy netjes met rust gelaten.
Bak is op zich best een mooie maat maar snap dat als je er sugars en een witbuikegel in wilt houden je liever wat meer ruimte hebt voor de zekerheid.
) die laatste twee zijn volledig veilig, en moeten vrij vochtig blijven dus zouden voor jou misschien ook een optie zijn (bijkomend voordeel: ze zijn niet duur in aanschaf)
Ik ben de laatste tijd ook wat meer informatie aan het verzamelen over relmuizen, die staan toch wel op het verlanglijstje voor later ^^

Want ik dacht: 2 of misschien 4 er bij, maar het zijn er 8 geworden
Er zitten naast 2 krokodilgekko's nu ook 2 huisgekko's (wij noemen ze thuis altijd gewoon plakgekko's), 4 bahama anolissen (ook wel bekend als de bruine anolis) en 2 roodkeelanolissen (die veranderen ook van kleur en staat ook wel bekend als de groene anolis).

maar lijkt me alle drie een mooie optie idd. Ik heb niet gekeken naar evt giftigheid oid maar volgens mij heb je daar zelf al op gelet.
Zoek je info over Relmuizen of Dwergrelmuizen? Die laatste heeft mijn vriend er twee van
Dotjes zijn het, maar wel echt strict nachtactief. Waar de sugargliders tegen een uur of 7 al tevoorschijn komen en overdag af en toe ook een druifje o.i.d. komen stelen zie je de dwergrellers echt pas als het pikkedonker is.
wil nog een grotere bak voor haar, hopelijk kunnen er dan wat meer (vaste) planten in.
Heb ik ook wel eens over nagedacht om te nemen maar vond het zo jammer dat ze nachtactief zijn, en de helft hier is al nachtactief 

Ik ben echt helemaal verliefd op ze. Overdag maken mijn twee heren regelmatig even ruzie over wie er onderin de nestingpouch mag liggen
En 's avonds springen ze het hele terrarium door. Laatst had ik ze Lychees gegeven. Feest! Vonden ze echt fantastisch