Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ik denk dat dit rad wat zwaarder draait en daarom niet zo aantrekkelijk voor de dames is
. Ik zit nu dus te denken aan de inrichting, ik lees veel positiefs over een magnetische fleshouder maar ik lees ook niks negatiefs over die met een zuignap, dilemma dilemma
. Voor de bodembedekking dacht ik zelf aan houtvezel en dat dan mengen met hooi/supersoft (dit staat aanbevolen om het zo te combineren op http://www.gerbilshopqueenies.nl/bodemb ... zel-64-ltr)
)
hou ons op de hoogte, als het allemaal lukt raak ik wellicht extra gemotiveerd om ook een poging te wagen
. Ik citeer ''alleen fruitbomen, wilg, berk, hazelaar (hazelnoot), beuk en esdoorn zijn geschikt hout om te gebruiken''.
.
.

En dan ook nog even kijken of het leuk is om op mijn arm te lopen enz, haha. Gezellige diertjes.
geen idee waar je plexiglas kunt kopen..

), weer pups heeft. En anders weer naar Martijn...
en tam zijn ze ook niet echt.. Desondanks zijn het natuurlijk wel de leukste gerbils van de wereld
ben hartstikke blij met ze.
Ik heb op het kleine plateau een heel klein hoekhuisje staan, die gedraaid stond dus hij kon er niet in. Pas in de ochtend besefte ik dat hij daarom zoveel herrie aan het maken was, hij was de hele tijd tegen het huisje aan het graven en krabben om hem om te draaien