ahh leuk, dankje!! Ik denk echt dat het wat voor jullie gaat zijn - zo afgaand van wat ik altijd zie hoe jullie samen genieten en wat jullie samen doen! Ben nu al benieuwd wat jullie ervan gaan vinden. Misschien dat we ons nog even zien, kom ik jullie aanmoedigen hihi.
Bij de Sup verbaasde Arya mij ook. Ik ging er vanuit dat het niet zou lukken, maar ik wilde in ieder geval even proberen. Ze kwam vrij snel toch bij me zitten, alleen kieperden wij ook vrij snel om het water in, nadat ze ons van de kant hebben geduwd en ik begon te peddelen. Iets met er zelf niks van snappen en geen balans hebben + 36kg aan hond wat tussen je benen zit. Dat werd verrassend snel PLONS dus.

Maar goed, is niet dat we sowieso geen water zagen of nog zouden zien. Ik kon er smakelijk om lachen en heb heerlijke verkoeling gehad

Arya wist niet hoe snel ze weg moest komen hahaha maar die moest toen nog braaf achter me aan zwemmen om het wegdrijvende sup board op te pikken. En toen hebben ze ons aan de kant 1 voor 1 eruit gehesen
Je hoeft overigens ook niets verplicht te doen. Bij elk obstakel zijn mogelijkheden om er langs te kopen/te skippen bv. Dus je kunt iets proberen, en lukt het echt niet is dat ook prima. Zo kun je op een mooie manier proeven van dit alles en op een positieve manier bezig blijven samen met je hond

En in de recreanten klasse kun je ook zonder problemen even rustiger aan doen tussendoor enz. Geen bizarre tijdsdruk e.d. dus dat is perfect als je het gewoon wilt proberen op eigen tempo.