Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXutopiaXx schreef:Nou, vanuit hier dan ook nog even lieve fotootjes![]()
Sterkte Lieffiefi
[ [url=m/rYhEOs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AAMM0A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zitten altijd met z'n allen achter dat gaasWeet ook niet waarom haha, tot nu toe elk nestje die daar met z'n allen gaat zitten
Gigixponys schreef:Niet teveel overlast allemaal?
Hier stond overal wel een laagje water.
Autumn en Flou bleven wijselijk in hun nachthok. We hebben wel een plank liggen zodat ze altijd bij het drinken kunnen (is niet de eerste keer hier). Denk toch dat er zo'n 20cm water stond in de ren.
Bij Napoleon en Herbie ook binnen geregend en het hok staat blijkbaar wat scheef dus alles liep naar 1 kant vanaf het stro het niet meer trok. Heb dus hele namiddag staan kuisen haha, maar net jammer genoeg al terug wat nat.![]()
De andere 2 zitten gelukkig onder een dak.
Maar als ik die filmpjes voorbij zie komen, ben ik toch blij dat het dit maar was.
Mjetterd schreef:Gigixponys schreef:Niet teveel overlast allemaal?
Hier stond overal wel een laagje water.
Autumn en Flou bleven wijselijk in hun nachthok. We hebben wel een plank liggen zodat ze altijd bij het drinken kunnen (is niet de eerste keer hier). Denk toch dat er zo'n 20cm water stond in de ren.
Bij Napoleon en Herbie ook binnen geregend en het hok staat blijkbaar wat scheef dus alles liep naar 1 kant vanaf het stro het niet meer trok. Heb dus hele namiddag staan kuisen haha, maar net jammer genoeg al terug wat nat.![]()
De andere 2 zitten gelukkig onder een dak.
Maar als ik die filmpjes voorbij zie komen, ben ik toch blij dat het dit maar was.
Oef 20 cm, klinkt toch wel als flink wat wateroverlast. Niet zoveel als dat je op het nieuws ziet, maar nog steeds veel meer dan hier.
Alle konijnen zitten hier nog droog, er staat geen plas water in de tuin.