Ik moet stiekem toch wel echt lachen om al die ontsnapping-houdini-husky's. Ik ken echt geen enkele husky die idd Niet ontsnapte of het niet geprobeerd heeft

Ze zullen er gerust zijn, maar het zijn toch wel uitzonderingen. Bij m'n man vroeger kwam ook regelmatig een husky van kennissen 's nachts gezellig langs

. Die ging voor de deur blaffen, dan werd er open gedaan en dan ging ie bij m'n man op de slaapkamer liggen slapen en in de ochtend werd ie opgehaald door de eigenaren

. Die wist dus ook telkens weer te ontstnappen.
punjabOhhh het was een kerst cadeau, leuk!! Ben benieuwd
KausPoeh ja het is wel echt rot zo. Zeker als het zoals nu dan blijft ontsteken; dat is idd met hechten niet fijn en het heelt dan ook gewoon niet zoals het moet natuurlijk zodat je in zo'n vicieus cirkeltje blijft zitten; lastig! Sneu voor Dextor ook dat je dan zo telkens weer terug moet gaan naar de DA
Welkom
Marlis!
Wat voor herder heeft je zus? Daar kun je idd ook wel vanalles mee doen wat je leuk vind van canicross, etc. naderhand als de hond wat uitgegroeid is (en de heupen enz in orde zijn natuurlijk)

Hier ook een groot herder liefhebber hihi

We sporten dan niet in die mate, maar maken wel flink wat km's in onze heuvelachtige omgeving en het heuvelland enz wat ook wel genoeg sport is voor mij

Ik ga dan graag met Arya eens de kant van het speuren/detectie/mantrailing uitpluizen tzt omdat ze een goede neus heeft. Ik vind het sporten zoals canicross, bikejoring e.d. wel altijd erg tof om te zien, maar m'n lichaam trekt dat denk ik echt niet of ik zou veel te snel verongelukken denk ik met m'n onhandigheid

!