Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ziet er leuk uit Gwenvd! Ben benieuwd wat Dino er verder mee doet
Ik heb vandaag mijn terrarium opnieuw gedaan. Ik ben vrijdag een interview en moet dan natuurlijk wel een beetje iets netjes kunnen laten zien. Mijn andere inrichting was nog kerstJe zag alleen geen sneeuw meer, maar oké. Ni Hao kan weer aan de slag in haar Herfst inrichting met een tikkeltje Halloween. Hoop dat het inspiratie geeft voor de mensen die deelnemen aan de wedstrijd!
Fireheart schreef:Heb even terug gelezen en ik denk dat ik je originele bericht met foto’s gevonden heb.
Wat onwijs gaaf zeg!! Mijn droom is toch wel om ook ooit zoiets te kunnen bewerkstelligen maar op de een of andere manier lukt het me nou nooit om er echt zoiets gaafs van te maken.
Gwenvd schreef:Ik wilde even laten weten dat onze hamster Dino helaas is overleden. We zijn er behoorlijk verdrietig van![]()
Weet ook niet waaraan, hij liep gister nog rond. Hij is lekker in het zandbakje gaan liggen en toen gegaan.
Het was zo’n lieverd
Eleeke schreef:Per 20204 is het niet meer mogelijk om dwerghamsters te houden ( op chinese na ) . Goed om in gedachten te houden.
Uiteraard mag je ze houden tot ze van ouderdom sterven.
Misschien komen er nog veranderingen, maar daar zou ik nu niet vanuit gaan