Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Dat denk ik wel!
Toen ik weg was ging hij opeens heel braaf naar bed wanneer hij dat moest, netjes opstappend en zonder te mopperen.
Maar nu ik terug ben vertikt hij het weer om bij manlief op te stappen en naar bed te gaan. Hij wilde echt dat ik het deed want bij mij gaf hij geen kik
Cayenne schreef:Dat denk ik wel!
Toen ik weg was ging hij opeens heel braaf naar bed wanneer hij dat moest, netjes opstappend en zonder te mopperen.
Maar nu ik terug ben vertikt hij het weer om bij manlief op te stappen en naar bed te gaan. Hij wilde echt dat ik het deed want bij mij gaf hij geen kik
Ik ga hem sowieso niet dat soort dingen leren! 

Normaal gesproken eet ie het daarna ook zelf weer op, maar nu was hij zo enthousiast dat ie de helft vergat en er extra grote stukjes uit kwamen 
)
Wat flauw Cayenne

Hij vindt het leuk om als een raket door huis te vliegen en dan zijn snavel open te trekken in de meest hoge tonen
Dat doet hij normaal gesproken nooit, maar hij is nu bijna twee en dan hebben ze soms een 'terrible two' fase
Gaat ook wel voorbij en die fases duren bij hem gelukkig nooit lang (paar weken) , maar soms heeft hij nu even een timeout nodig omdat ie dan als een idioot zit te hijgen door zijn raket uitbarstingen en hij even niet meer weet wat ie met zichzelf aan moet.