En ja hij had echt z'n pootje op m'n schouder

Rebecca ik ga je topic zo bekijken! Hahah arme Jane

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesenlizzy schreef:Ik kom ook weer even uit de meelees modus
Wat een geweldige foto's komen er voorbij.
Vorige week is Smurf, de jonge vlaam, gecastreerd. Hij huppelt er vrolijk op los in de tuin en met het lekkere weer komt hij ook regelmatig binnen koekeloeren, wanneer de achterdeur open is.
Afgelopen zondag heb ik de ren uitgebreid. De groep van 6 zit nu achterin. De groep van 9 zit nu voorin, met het nieuwe stuk erbij. Bennie is nu ook bij de grote groep gekoppeld
[ [url=m/ttbb9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan heb je ze een mooie ren gegeven, gaan ze nog met zijn allen hutje mutje in het hok liggen![]()
[ [url=m/rSdPEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es_ther schreef:liesenlizzy schreef:Ik kom ook weer even uit de meelees modus
Wat een geweldige foto's komen er voorbij.
Vorige week is Smurf, de jonge vlaam, gecastreerd. Hij huppelt er vrolijk op los in de tuin en met het lekkere weer komt hij ook regelmatig binnen koekeloeren, wanneer de achterdeur open is.
Afgelopen zondag heb ik de ren uitgebreid. De groep van 6 zit nu achterin. De groep van 9 zit nu voorin, met het nieuwe stuk erbij. Bennie is nu ook bij de grote groep gekoppeld
[ [url=m/ttbb9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan heb je ze een mooie ren gegeven, gaan ze nog met zijn allen hutje mutje in het hok liggen![]()
[ [url=m/rSdPEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cute.
Lief, Tarzan!
@lady, ik denk dat wij dieren vermenselijken. Ja, ze zullen ons vast leuk vinden, zolang we doen waar we voor zijn aangenomen. Eten, drinken en een schoon bed. Daarnaast zijn we denk ik wat overbodig.
Mensen zeggen wel dat katten personeel hebben, (aka de mens), maar ik geloof er heilig in dat konijen ook personeel hebben i.p.v. baasjes