Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
winnie03 schreef:Hee wat leuk, ik maak ook klimbomen en krabpalen!
Gaaf design! Heel tof![]()
[ [url=m/e6LFDT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lBFjnp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roosch schreef:Ik was maar wat blij dat ik er niet bij was want ik geloof dat mijn beeld van mijn knuffelende wekker, mijn kruik op pootjes, mijn grote boef dan toch licht veranderd was.
Ze had uit voorzorg zijn nagels geknipt maar ze heeft toch 3 schrammetjes opgelopen. Oh en meneer hapt.
Roosch schreef:Happen doet ie sowieso wel eens. Luid spinnend geeft ie liefdesbeetjes. En als je je niet voorstelt aan hem (laten ruiken aan je, dan geeft ie een kopje en dan is het goed) kan ie ook nog wel es een hapje nemen. Het is een boef.
[ [url=m/eU42cz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag samen een luie dag.
Natascha schreef:Onze coons zouden zich nooit laten trimmen. Vooral de bonte dame is een dramaqueen met haar okselklitten![]()
[ [url=m/MVZTiI.jpg]Afbeelding[/url] ]
De onschuld zelve.
Degene die erachter zit is half birmaans en die houdt wel van groomen.
[ [url=m/iKVLNh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Broerlief houdt ook niet van borstelen maar heeft gelukkig nooit klitten.
Tandenpoetsen vinden ze dan wel weer ok.
Rare beesten.
Dusteyes schreef:Normaal doe ik het nooit en heb er een aantal dagen over gedaan, het hele topic doorlezen.Wat heb ik genoten van alle verhalen, ervaringen en natuurlijk ALLE FOTO'S!! Bij deze: jullie hebben mij aangestoken met het MC(fluf) virus
![]()
S_en_Z schreef:Wat een plaaaatjes komen er voorbij
Jis je klimpalen zijn gaaf zeg!
[ [url=m/IxFwRn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekkerding.. aandachtsgeil monstertje is t. Alleen altijd op plekken liggen waar ik slecht bij kom en verwacht daar geaaid te worden hahahaha.
8,7kg schoon aan de haak. De dierenarts vond dat er een beetje vanaf mocht. Zijn streefgewicht zou ong. 8,4kg zijn voor zijn grootte.
Ik vind t netjes. Hij heeft dik 9kg gewogen maar hij werd zo sloom dat we ze op anti snoep dieet hebben gezet. Nu rent hij ook weer lekker speels mee door t huis!
S_en_Z schreef:Wat een plaaaatjes komen er voorbij
Jis je klimpalen zijn gaaf zeg!
[ [url=m/IxFwRn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekkerding.. aandachtsgeil monstertje is t. Alleen altijd op plekken liggen waar ik slecht bij kom en verwacht daar geaaid te worden hahahaha.
8,7kg schoon aan de haak. De dierenarts vond dat er een beetje vanaf mocht. Zijn streefgewicht zou ong. 8,4kg zijn voor zijn grootte.
[ [url=m/5Dbpee.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind t netjes. Hij heeft dik 9kg gewogen maar hij werd zo sloom dat we ze op anti snoep dieet hebben gezet. Nu rent hij ook weer lekker speels mee door t huis!
Xena was op perfect gewicht zei de dierenarts. Die weegt nu 6,5kg.