Voor de Baronie is dat J de Cuyper uit Belgie. Die ken ik niet.
Voor de jachthondenshow is dat Theo Viets. Die ken ik nog niet persoonlijk maar dat gaat denk ik wel gebeuren ivm beagle club.
Donja, wat een gave honden. Ik kende dat ras nog niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De Jachthondenshow heeft ons juist nog nooit iets gebracht behalve dan 2 jaar terug HEUL VEUL regen maar goed, we gaan het nog maar een x proberen
Ianthe schreef:2 jaar geleden begon het net voor de erering keihard te regenen, dat was wel jammer. 2 jaar daarvoor was het juist heel warm en daarvoor was het de hele dag regen;p
Wij hebben Shane toen echt van de tent naar de erering gedragen, onder een parapluutje
Het maakt de show wel memorabel zeg maar.. Jaar ervoor was idd goed weer (erg warm) en het jaar dáárvoor idd poedersuiker maar toen was ik er zelf niet (Oll was met z'n fokker mee) dus dat is niet zo blijven hangen..
Ik heb mijn mooie nieuwe paarse pakje klaarliggen voor de eerstvolgende show

Chubby schreef:Mag ik hier nog een of-topic vraag stellen? Heeft iemand hier ervaring met een door een fokker "uitgeplaatste hond" die dan wel een paar keer naar de fokker teruggaat voor een paar nestjes? Ik vraag me af wat voor impact dat heeft op de hond. En wat voor afspraken gebruikelijk zouden kunnen zijn.
Maar da's dan referentiekader denk ik
Ik wil mijn reuen ook graag zélf showen, met mijn naam er bij, en ik wil ook graag zélf weten waar ik ze op zet
Ik zie het voordeel voor de fokker ook niet, om ze "onder fokkersvoorwaarden" te plaatsen..
Volgens mij worden de voorwaarden altijd heel goed doorgesproken tussen fokker en pupkoper dus men weet wel waar ie aan begint, zeg maar

Donja schreef:Ik heb het (als fokker) 1x gedaan, maar dat is heel slecht bevallen... Dus ik doe dat nooit weer.