Had je nog willen broeden, Kohtje ?
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Gatver de gatverik heb voor de afwisseling meelwormen gekocht en ik doe ze thuis in een bakje, zegt mijn vriend; ehm... Waarom zie ik al wormen met vleugels? Jakkes, zijn ze al aan het ontpoppen tot smerige kevers
Dus de kippen hadden mazzel, kregen de hele bak in 1 keer. Ga niet filteren tussen 'worm' en 'bijna kever' brrrrr
Amaris schreef:vuurneon schreef:Gatver de gatverik heb voor de afwisseling meelwormen gekocht en ik doe ze thuis in een bakje, zegt mijn vriend; ehm... Waarom zie ik al wormen met vleugels? Jakkes, zijn ze al aan het ontpoppen tot smerige kevers
Dus de kippen hadden mazzel, kregen de hele bak in 1 keer. Ga niet filteren tussen 'worm' en 'bijna kever' brrrrr
wormen met vleugels...iieeuuwww.... meeltorren!
Dan heb je ze wel lang bewaard of niet? Of kreeg je al veel poppen erbij? Hier wriemelt alles nog (heb net gisteren ook weer een bakje gehaald) en zolang het wriemelt is het goed. Als het poppen worden: weg ermee! haha!
De kuukskes zijn he-le-maal totally wild van de meelwormpjes. En van andijvie ook.
PBA_ schreef:Wat schattig zeg. Komen ze zo ongeveer gelijk uit? Haal je het kuiken er meteen uit als het uit het ei is?