Ik heb helaas mijn vriend moeten beloven dat er eerst een hond weg moet voor er een nieuwe komt, maar anders..

Mijn knappe hondje aan het werk:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusje1986 schreef:Wat een geweldige foto van JarvisHeeft hij nog meegedaan met de race?
En hoe gaat het verder met alle corgi's?
Met Yara gaat het heel goed! Alleen heb ik het idee dat ze nu echt last heeft van haar tandjes. Ze is nu 4 maanden. Hebben jullie tips voor dingen die fijn zijn om op te kauwen? De wat hardere dingen lijkt ze nu wat minder fijn te vinden (buffeloor bijv) en ze gaat er nu telkens vandoor met het speelgoed van mijn zoontje
Bonna schreef:Wat heb je toch een knappe mannen Nathalie! Heb je iets van een filmpje van een obedience wedstrijd/training met een van de mannen? Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet.
Wij zijn lekker met sport en spel bezig en ik kan niet wachten tot de behendigheid weer begint. Voor Rea is het wel heel goed geweest. Ze komt zo hoog in haar drift dat er soms geen land mee te bezeilen was. Met agility gingen we dan lopen en dat vond ze leuk, maar hielp natuurlijk niet om haar te laten kalmeren. Nu gaan we elke keer pas wat doen als ze kalm en rustig is. Ook een goede leerschool voor mij. Ik wordt namelijk ongeveer net zo druk en gefrustreerd als die hond. Zo aan het eind van het zomerblok hebben we het eindelijk voor elkaar dat het bijna altijd goed gaat