Oeeeef Cupcakes, wat een persoon zeg
Nog een fijne (verlate) verjaardag voor je vent(je) Warboel

Hier zitten we in het stadium waarin ik de neiging heb te gaan klussen in m'n huis. Even een nieuw behangetje op de muur, en een bepaald pupje erachter geplakt
Potverdikkie war een puber
gelukkig nog wel de leuke kant van de puberstreken. Gewoon veel "commando's zijn suggesties", klagen, klagen over dat ik nee zeg op z'n geklaag, tegenspreken, Minoes opdrijven, Minoes haar speelgoed jatten, Jarv in z'n poten happen (zwak punt van Jarv
), als reactie op een correctie er vandoor gaan en een spelletje ervan maken. Links is rechts, rechts is links, af en zit zijn afhankelijk van het weer (nat? Nope). Vandaag voor het eerst ineens trap gelopen. Wtf kerel, doe niet
en ga zo nog maar even door. Ik blijk gelukkig niet de enige te zijn uit het nest met zo'n puberpup in huis nu, dus we delen ons leed daar nu maar even 

Ik had hier nog geen stap op de trap gezet. Meneer had het traplopen afgekeken van Jarv en besloot het zelf ook te kunnen. Iemand is per vandaag zijn losloop privilege kwijtgeraakt naar het trappenhuis toe

Ik heb Vesper met vier maanden al geleerd netjes naar boven te lopen. Toen dat netjes en beheerst ging mocht ze dat dan 1x per week doen. Naar beneden pas veel later, toen was ze denk ik wel 8 of 9 maand.
Heerlijk als de pupjes het zo snel oppakken!!

Hij heeft dus heel stoer en parmantig de bosstukjes zelf gelopen, door het mulle zand moest ie toch echt in het zakkie.