Het zou in principe kunnen om een gokje te wagen en de eitjes van Joy en Titan uit te laten broeden door een pleegkoppel, maar het voelt niet goed om ze dan wel te laten starten met het proces van eitjes leggen en het ze niet af te laten maken. Daardoor kan de hormoon huishouding op hol slaan en kan Joy veranderen in een soort legkipje (wat haar dan teveel energie kost). Ik weet ook niet precies hoe ver hun bewustzijn gaat, maar je hebt ook kans dat ze echt van slag raken wanneer de eitjes opeens weg zijn, dus dat voelt niet goed.
Plus dat Joy tijdens het eitjes leggen ook 's nachts regelmatig van het nest af gaat. Je zou de eitjes pas bij een pleegkoppel kunnen over leggen wanneer ze ze allemaal heeft gelegd, en ze gaat ieder nacht van het nest af en laat de eitjes koud worden, dus een embryo sterft dan meestal vroegtijdig af.
Baby 3 is bij Glowy en Féline geboren, een roodoogje!

En dit is voor mij de eerste keer dat ik straks (mits het gezond blijft natuurlijk *klopt af* ) een lutino op geslacht moet laten testen, want het kan zowel een man als pop zijn