Oeh welkom meisie94! Spannend dus! Hopelijk is het snel dinsdag, dan weten jullie het

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisie94 schreef:xLaraaj – de wereld is zo klein! Ik heb ook contact met de eigenaar van paps.
Die is ook ontzettend benieuwd wat voor moois ze zullen opgroeien
Puppycursus, gehoorzaamheid/tricks, hoopers
Zoe_97 Wat leuk die foto samen met Phoebe… ze is een goeie moeder en zo zachtaardig![]()
Gowlan, Thanks vind ik ook inderdaad!
KimD
Haha ohhh? Je kent de fokker/moederhond? BC zijn ook gewoon ontzettend leuk! We hebben regelmatig een oppasBC en je snapt het wel dan word je verliefd op het ras.. Heel lang nagedacht en toch besloten het té doen en toevallig kwam ze op ons pad!
Cursebreaker, ja zeker ga puppyspam doen haha!
Kaus schreef:Let wel op met lever hoor, dat laxeert enorm. Wij hadden laatst ook lever van Kiwi's shop toen Dexter niet zo goed kon poepen en de volgende dag kwam het er vloeibaar uit![]()
![]()
Dexter heeft nóg meer pechHij was weer flink gaan bloeden dus vanochtend weer naar de dierenarts (moesten eigenlijk vanavond pas) en weer een nieuw plan van aanpak. Maandag weer controle.
Welkom Marlis!![]()
Nynkster schreef:Lara : wat een mooie foto van jullie samen!
Wilmatj : wat een mooie pup! Wat zijn jullie plannen er mee? of gewoon als huishond?
CB : wat een lekkere wandeling, en heerlijk al dat kwijl
RvB : Fijn van je arm, hopelijk snel weer helemaal klacht vrij en kun je weer volop van je honden genieten!
Thioro : ahhhh wat een lief koppie! Klinkt als een voorbeeldige puppy!!
Jeanine : Yoshi wacht tot de kerstman aan komt met zn rendieren
Fokfanaat : Spannend! Wat voor ras is het?
Jeanine : Staat yoshi prachtig die halsband!
Warboel : hopelijk is ze snel weer de oude!
KimD: Is ook wel heel wat, buiten in de kou wachten. Gelukkig heeft ze wel warme jas, anders zou ze nog meer klagen denk ikEn puk is vast een goede hulp, pikt ze niet snel dingen eruit die ze zelf wil houden?
![]()
Knap van harvey!
Arabella : beter verwend dan verwaarloosd!
Kiwi : wat een mooi nest wederom, ook leuk wat jullie doen met de fotos! Nala heeft echt een vriendelijke uitstraling vind ik!
Punjab : mooie kleur!!
Warboel : Dat is nog eens een goed pakket, ik ga ook werken waar jij werkt![]()
KausPechvogel dexter!! Hij had er echt last van, arm dier. Hopelijk nu hechtingen voor langere duur en alsnog goed herstel! Lyn heeft heeeeerlijk geslapen daarna
![]()
JesdaJinn : hier is het elke dag feest wat betreft snackjes. Beetje afhankelijk of ik bijv 8 uur vanuit huis moet werken of dat we hele dag op pad gaan. Dan zijn er soms geen snackjes. Maar dwarrelt altijd wel iets rond in ons huisSuper leuke foto van de pups, wanneer ga je hem halen?
Detroit : Hopelijk slaat het dieet aan en wordt het in de toekomst wat makkelijker!
hier gaat alles heel goed, wel enorm druk met kleine muppie in huis. Ze heeft vandaag kennis gemaakt met Kaus en Dexter. Daarna lekker achter in de auto geslapen en nog even bij mijn ouders op visite geweest met haar. Even kort gewandeld, en nu ligt ze weer knockoutNog wat mooie fotos gemaakt door mezelf en door Kaus, bedankt
![]()
Tot nu toe echt heel blij met mn keuze voor deze pup, ze is nog wat onhandig klein (weegt nu 3.2 kilo) maar straks als ze wat gegroeid is wordt alles wat handiger. Ze past niet eens in normale kleine halsbandjes
![]()
![]()
[ [url=m/SgLrSl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IDgbej.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wtVUkR.jpg]Afbeelding[/url] ]