Even ter vergelijking, dit is ons voer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al zou ik het ook niet aan konijnen geven haha, maar het ziet er wel vrij old skool konijnenvoer uit haha.
Over het vriezen van voeding is ook weer het één en ander in omloop dus ik durf haast niets meer te zeggen, maar goed
xDenies schreef:Klopt inderdaadAl zou ik het ook niet aan konijnen geven haha, maar het ziet er wel vrij old skool konijnenvoer uit haha.
Maar ik ben ook geen voorstander van de zelfmix voedingen, al mag je dat tegenwoordig ook niet zeggen.

gelukkig nog een paar redelijke foto's kunnen maken.
Ik zou het aaien persoonlijk lekker op de bank of dergelijke doen; wanneer de hamster op schoot is en dus niet in de bak zelf. Een niet gevraagde tip, i know, maar wellicht heb je er in de toekomst iets aan
Het risico op bijten in de bak met aaien is groter dan op de hand, zeker bij Bellie(kruisingen)s.
froukje_ schreef:Je de fokster pakte hem ook zo op dus ze is ook goed tam hoor. Vind ze zo snel en onvoorspelbaar en ben bang dat ie bijt. Maar misschien moet ik het ook gewoon gaan doen hoor. Ben nog nooit gebeten dus weet niet zo goed waarom ik daar bang voor ben. In een bakje en dan oppakken is wel een idee om te proberen.
De handschoen om jouw angst voor bijten weg te nemen maar ook om je geur tegen te houden. Zweethandjes zijn aantrekkelijk om te knabbelen, is iets anders dan bijten 
. Duurde ook even voordat ik hem kon vinden om in het reismandje te doen, hij lag lekker ver onder de bodem te tukken.