Haha, goed onthouden! Oraya parkeert inderdaad haar achterwerk in iedere voerbak en gaat dan uitgebreid zitten dineren. Shine doet hetzelfde trouwens
Stiekem vind ik het jammer dat hij gaat verhuizen. Het is zo'n vriendelijk en goedaardig vogeltje. Dat zijn ze allemaal wel hoor, maar hij is echt exceptioneel schattig. Zijn uiterlijk helpt daar momenteel ook wel bij
Haha ik zag de foto die je erbij had geplaatst, toen wist ik gelijk weer aah dat was de diva Kan je niet afspreken dat mochten zijn kopers hem ooit kwijt willen doen ze hem terug naar jou brengen?
Hera is druk aan het voeren van haar kids.. Soleil...Dynamite..Ymee...Orchidee...Breitling...
Breitling?!? Mijn oudste vogel die zich laat voeren door een pop Het moet niet gekker worden. Ik wist dat ie niet helemaal spoort, maar dit slaat alles
Sterre kijkt op de eerste foto echt zo van: 'Hmm, misschien he... Misschien had ik dit niet moeten doen.. Nee, eigenlijk niet. Nee."
Haha, luie Breitling!
Gaby
Geplaatst: 03-06-16 20:50
Wow, die Breitling. GESE is niet overdreven nee, zo voelt het soms wel! Ik weet niet zo goed wat voor gebeurtenis dit zou moeten toppen. Het is ook nooit saai met jouw valkjes he? *proest*
PS Beschouwt Ghost nog steeds zichzelf als de vader van iedere jonge vogel?
Spruit, volgens mij was dat exact haar gevoel. Ze heeft namelijk een hekel aan natte veren. Maar toch presteert ze het iedere keer om kopje onder te gaan
Door jouw topics met die leuke foto's en ook vooral wel jouw enorme enthousiasme zit ik er serieus aan te denken om valkjes te nemen. Nooit gedacht hoeveel karakter er eigenlijk in die kleine beestjes zitten