Ik werkte op de VIP-terrassen, op een VIP-terras komen enkel mensen op uitnodiging. Dus die mensen hadden gratis inkom + gratis drank en soms hapjes. En ik moest hun dus voorzien van drank
Ik ben wel naar Jumping Amsterdam geweest als VIP, heel prettig!
Stefaaah
Geplaatst: 31-12-14 15:23
Dat zal wel ! Het werken was wel ontzettend zwaar, maar heel fijn. Gelukkig was het niet altijd druk en kon ik gewoon mee kijken naar de wedstrijden. Wat dus goed gelukt is tijdens de 2 wereldbekers
Gaaf Stefaaah! Net terug van de dierenarts. De longen van Brammetje waren wel echt onregelmatig, maar hij kon ze wel goed horen, ook als hij dat ding op een andere plek legde. Hij lijkt wat last van z'n maag vlakbij zijn poepgat te hebben. Hij ging Brammetje ook wegen en hij woog 950 gram. Ook zijn gebit gecontroleerd, maar daar was meneer niet zo van gediend, hij beet zo dat ding waarmee ze in z'n mond keken doormidden haha, gelukkig waren het wegwerp dingetjes. We hebben nu voor 10 dagen pijnstillers, even kijken hoe dat dan gaat.
Fijn voor Bram nu, maar lost meestal het probleem niet op.
Juliette
Geplaatst: 31-12-14 21:33
DubbelDun schreef:
Alleen pijnstillers ??
Fijn voor Bram nu, maar lost meestal het probleem niet op.
Klopt, maar er zitten ook ontstekingsremmers in. Tis inderdaad tijdelijk. Hij moet zo'n spuitje in zn mond. Hij gaat een beetje smakken dan, echt heel schattig haha, gelukkig accepteert hij het gewoon, had ik niet verwacht. Hij kan zo fel zijn
Het lijkt beter met hem te gaan! Hij gaat in de nacht bij z'n broertje in het hok. Maar overdag moet hij wel weer apart. Hij heeft net witlof gehad en dat at hij helemaal op. Toe. Kreeg hij z'n medicijnen, hij doet dat echt goed! Net heeft hij zelfs ook nog een bananen schilletje gegeten
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-15 13:22
Klinkt goed, pijnstiller doet een hoop voor een goede eetlust De ontstekingsremmer zal iets langer duren voor die wat doet.
We gaan vandaag even bellen Het lijkt wel goed met Brammetje te gaan! Hij is de laatste tijd echt heel knuffelig enzo, heel lief (helaas laat hij nog wel is een drolletje vallen als ik hem op schoot heb )
Bij mij plassen ze gewoon élke keer op mijn schoot Heb wel altijd doekie eronder, maar soms zitten ze net zo dat de plas half op het doekie valt en half op mij. Heb het idee dat ze geleerd hebben dat als ze plassen ik ze terug zet
Net de Rex even ingespoten met Acederm; ze krijgt een heel klein kaal plekje op de rug. Ik zag er verder niets aan qua schilvertjes oid, dus ik hoop er op tijd bij te zijn.