Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Floss_ schreef:Bedankt Amaris, deze had ik ook al gespot, maar het is in dit geval echt neurotisch gestoord gedrag, ze weet gewoon niet anders.. De veren eet ze niet op.
Ik weet niet of ik nu aan het vermenselijken ben, maar ik kan me voorstellen dat als je scheel bent, en dus al je hele leven naast lekkere dingen pikt, je dan super gefrustreerd en gestresst bent, en dus dit gedrag gaat ontwikkelen....
Klinkt dit logisch?
! Wel op de grond, maar het is een begin. Ik vermoed toch dat ze ruzie heeft gehad met Grijs, die staat lang niet meer onderaan. Ik heb haar op stok gezet, toch sneu als ze er zelf niet meer op durft. Ik denk dat het wel bijtrekt nu. Paar daagjes wat helpen en dan komt het wel goed. Nu alleen de eitjes van Pientje nog redden
. Antheman schreef:_Floss_ schreef:Bedankt Amaris, deze had ik ook al gespot, maar het is in dit geval echt neurotisch gestoord gedrag, ze weet gewoon niet anders.. De veren eet ze niet op.
Ik weet niet of ik nu aan het vermenselijken ben, maar ik kan me voorstellen dat als je scheel bent, en dus al je hele leven naast lekkere dingen pikt, je dan super gefrustreerd en gestresst bent, en dus dit gedrag gaat ontwikkelen....
Klinkt dit logisch?
ik vind het aannemelijker dat ze tekorten gaat oplopen omdat ze de hapjes in de ren nooit te pakken krijgt.
Laptopmuis schreef:Heb je de eieren geschouwd om te zien of ze bevrucht zijn?
, klein gaatje met een bewegend iets wat flink piepte en zijn/haar snaveltje door het gat duwde.
Ze eet goed, ze is actief, legt keurig haar ei, ontlasting heb ik ook niets in zien bewegen. Zit wel een verenpikker in het hok, maar die knabbelt ook aan de andere kip en daar zie je niets aan.

anneliesdj schreef:Haha dat doen ze ook met showvogeltjes, heb een keer een programma gezien over een kerel die verslaafd was aan zijn vogeltjes, die zat ze de hele dag te wassen, lag een hele rij op de verwarming te drogen
ik heb voor de afwisseling meelwormen gekocht en ik doe ze thuis in een bakje, zegt mijn vriend; ehm... Waarom zie ik al wormen met vleugels? Jakkes, zijn ze al aan het ontpoppen tot smerige kevers