Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Floss_ schreef:Bedankt Amaris, deze had ik ook al gespot, maar het is in dit geval echt neurotisch gestoord gedrag, ze weet gewoon niet anders.. De veren eet ze niet op.
Ik weet niet of ik nu aan het vermenselijken ben, maar ik kan me voorstellen dat als je scheel bent, en dus al je hele leven naast lekkere dingen pikt, je dan super gefrustreerd en gestresst bent, en dus dit gedrag gaat ontwikkelen....
Klinkt dit logisch?
Antheman schreef:_Floss_ schreef:Bedankt Amaris, deze had ik ook al gespot, maar het is in dit geval echt neurotisch gestoord gedrag, ze weet gewoon niet anders.. De veren eet ze niet op.
Ik weet niet of ik nu aan het vermenselijken ben, maar ik kan me voorstellen dat als je scheel bent, en dus al je hele leven naast lekkere dingen pikt, je dan super gefrustreerd en gestresst bent, en dus dit gedrag gaat ontwikkelen....
Klinkt dit logisch?
ik vind het aannemelijker dat ze tekorten gaat oplopen omdat ze de hapjes in de ren nooit te pakken krijgt.
Laptopmuis schreef:Heb je de eieren geschouwd om te zien of ze bevrucht zijn?
anneliesdj schreef:Haha dat doen ze ook met showvogeltjes, heb een keer een programma gezien over een kerel die verslaafd was aan zijn vogeltjes, die zat ze de hele dag te wassen, lag een hele rij op de verwarming te drogen