Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ik ken de kruiden die erin zitten een beetje en ze staan idd wel bekend om de kalmerende werking. Alle beetje zullen hopelijk helpen!
vooral de brokjes krijg ik er vanuit een bak amper in. Maar we gaan uiteindelijk over op KVV dus vooruit.

.
. Ik ken de kruiden die erin zitten een beetje en ze staan idd wel bekend om de kalmerende werking. Alle beetjes zullen hopelijk helpen!
Leo schreef:Waarom niet eerder dan 3 maanden?

als jonge hond gaan uitbreiden met meer hersenwerk en puzzels - die krijg je al vanaf erg low key niveaus ook. En nu als 2,5 jarige zijn er met nieuwe dingen ook nog wel eens frustratie momenten omdat ze dan te snel wil of het niet meteen snapt -dan heb ik t wel over echt puzzels bv- en dan doen we het vanaf het begin weer even meer samen enz.
en dat maakt het zo mooi en leuk! En zeker juist voor jonge honden kan dit een enorm mooie toevoeging zijn.
Dat geldt zowel voor pups als volwassen honden natuurlijk. Ik kende hersenwerken vanuit de paarden en ben dus inderdaad gewend het altijd samen te doen. Het is echt een activiteit.
noox schreef:Ik gaf mijn hond als pup hersenwerk in de vorm van mee gaan naar allerlei plekken, oefenen met basisgedrag dat je erin wilt hebben en thuis vooral veel oefenen met rust. Daar zijn zulke kleine pups vaak al meer dan zat mee, die hebben nog helemaal niet zoveel ‘hersenwerk’ nodig voor mijn gevoel. Vooral lekker de tijd nemen om rustig aan elkaar te wennen

). Helemaal leuk. Onze kat heeft hem nu toegeëigend en proeft de mandjes en kleedjes even voor
kan niet wachten tot ik daar ook mee kan beginnen
Die 6 weken zijn vast voorbij voor je er erg in hebt!
ging prima, Ot vond er niet zoveel van. Blij mee