Nynkster schreef:Ze is zondag 9weken
Idd een kleintje maar wel een leuke!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Gowlan schreef:Oeh een puppy topic!
Als alles goed mag gaan, wordt onze pup januari 2021 geboren.
Mag ik meepraten?
Gezellig
Vertel er meer over. Welk ras? Etc?
meisie94 schreef:Whoehoe ik meld me ook hier nu het kan.
8 november is het nestje geboren waar we een pup uit krijgen.
Het is op dit moment nog onbekend welke het word, dit horen we volgende week dinsdag
Border collie
[ Afbeelding ]
Zodra ik weet welke het is zal ik wat foto's plaatsen van de pup!
Qua namen zijn we er al wel uit , bij een teefje word het Mila bij een reutje Woody!
Mijn vriend Remon heeft voorkeur voor een pittige teef. Dametje is nergens van onder de indruk en heeft een vrij witte tekening in het gezicht..
Het is op dit moment nog onbekend welke het word, dit horen we volgende week dinsdag
Border collie
[ Afbeelding ]
Qua namen zijn we er al wel uit , bij een teefje word het Mila bij een reutje Woody!
Mijn vriend Remon heeft voorkeur voor een pittige teef. Dametje is nergens van onder de indruk en heeft een vrij witte tekening in het gezicht..
Gowlan schreef:Leuk!
Een Husky, bij een fokker aangesloten bij het SHKN. Voorkeur voor een teefje.
Vroeger heb ik met mijn moeder en zus ook altijd een husky gehad, helaas door die vreselijke ziekte haar moeten laten inslapen op een leeftijd van 11 jaar.
Altijd gezegd dat als er ooit weer een hond kwam, dit weer een Husky wordt.
Mijn vriend wil uiteindelijk graag gaan canicrossen op dagen dat het weer het toelaat en ik wil gaan inlezen of ik uiteindelijk bikejoring of stepjoring kan doen als ze oud genoeg is.
Verder nu vooral bezig met inlezen en voorbereiden, al zal het nog even duren voor ze in huis is.
En met een beetje pech nog een stuk langer.
Border collie
[ Afbeelding ]