Het is er toch 1 van 100 X 40 cm geworden. Met een blauwkleurige glas achterplaat en paarse handige deksel een kleurrijk geheel. Morgen of overmorgen komen de spulletjes binnen om te gaan scapen!
Woensdag haal ik een tafeltje op ook via mp waar die op komt te staan die precies de goede maten heeft en vrij robuust.

En dan als alles gereed is haal ik mijn 1e hamster op!
Het word een pensioen diertje van een hamstery. Wel een campbellie. Plan was in eerste instantie een rusje maar ik werd zo aangetrokken door zijn filmpje en Fokker zegt dat hij zeer zacht en lief karakter heeft en geschikt voor beginnende hamster eigenaar. Dus we gaan het avontuur aan.
Dit word Andes. Geboren mei 2021 op mijn verjaardag!
Zijn naam is een mix van de 1e letters van de voornamen van mijn vrienden/huisgenoten.
Screenshot uit filmpje

Ik zit de laatste periode niet goed in mijn vel. Mogelijk burn-out / depressief en ik merk dat de voorbereidingen van Andes mij goed doen en weer naar iets laten uitkijken.
Hamstery is ook heel fijn en geeft mij alle tijd en ruimte om voor te bereiden en kan hem ophalen als het past en goed voelt. Zonder enige tijdsdruk.