Die hoops hebben een flinke hoogte maar Dundy bleef overtuigd dat hij er overheen ipv er doorheen moest
Met een snoepje ervoor ging het prima maar zonder snoepje werd het erg verleidelijk er overheen te gaan
Maar zo springt Dundy ook regelmatig over de tunnels heen en rent er dan in de gehele lengte overheen ipv er doorheen te gas
CB, zoiets is ook wel echt aanleg imo. Dundy doet ook veel minder op afstand en alleen op stem dan Dexter. Als ik naar Dexter lay down roep terwijl hij op 30 meter afstand volle vaart rent smijt hij zichzelf tegen de grond. Daar heb ik echt niks aan getraind. Gewoon een keer geprobeerd en hij deed het. Niet teveel op blind staren dat het nog niet lukt dus.

). Nu gaat het me voornamelijk om de enorme hoeveelheid dood haar uit zijn vacht krijgen. Wassen hoeft niet zo nodig want hij ligt toch elke dag in de zee. 
Je snapt het toch niet, dat mensen zo blijven lopen met de honden pff. Ik ben zelfs in het losloop gebied constant bezig met Arya proberen bij me te houden omdat ik niet wil dat ze ergens op af gaat, maar in een aanlijn gebied en dan ook nog eigenlijk bij fietspaden en alles in de buurt, doe je dat toch niet zeg. En al he-le-maal niet met een agressieve hond. Maar dat soort mensen he… pff die kun je met hun hersens tegen de muur rammen en daar zul je alsnog nooit verstand in krijgen. 

, ze vond dat je er niet mee kon lopen. Ik heb haar een heerlijk stukje vis gegeven voor de troost...