Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Is het heel gek dat ik een beetje jaloers ben op Denise? Pas over 2 jaar weer een nestje hier (dekking eind '22 want loopsheid eerder geeft hele zomervakantie pups), maar ik heb er erg van genoten. Ben nu de ren enzo aan het opruimen. Meggie wil er niet meer in en is al nagenoeg zindelijk. Moet alleen opletten met duur speelgoed van de kinders dan.
denise04 schreef:Nou ik vind er op deze manier geen reet aan hoor.... Dat die bevalling gewoon eens doorzet
denise04 schreef:We hebben ook het idee dat rond 10:00u haar vliezen gebroken zijn. Zeker weten doen we het niet, maar er lag een plasje in de kist en het was zeker geen urine. Het rook een beetje.... Vettig?
Maar nog steeds geen sterkere weeën. Maar deze bevalling heeft ook wel een raar verloop. Een teef die al 1 á 2 week nagenoeg niets eet, wel een kleine daling gehad (36,9 met normaal 37,5) veel misselijk en overgeven (ze kans zelfs geen water binnen houden).
Gisteren slijmdraad en vanmorgen nog steeds met kleine weeën, mogelijk water gebroken om 10:00u
Ik ga liever voor niks naar Sleeuwijk zo dan dat ik niet ga terwijl het wel nodig blijkt....