Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We zijn nog steeds op zoek naar een logeeradres voor wanneer we ooit eens een paar dagen weg willen 
Het idee alleen al vind ik moeilijk! En dan het liefst ook bij mensen die gek zijn op vogels en niet bang zijn, maar zelf geen vogels hebben (ivm mogelijke ziektes die anders hij kan oplopen
).
Cayenne schreef:Dank jullie, ik ga het even opzoeken! Had zelf nog nooit van deze merken gehoord.
Suzanne, gefeliciteerd! Ook namens Mango![]()
[ [url=m/riDQmF.jpg]Afbeelding[/url] ]
'Mango, kijk er eens extra lief bij'
'Ok, baas'
[ [url=m/vij6Id.jpg]Afbeelding[/url] ]
! Hier komt een oppas in huis, no way dat ik ze weg breng, dan kan ik gewoonweg niet op vakantie. Ik zou zó ongerust zijn dat ik onmogelijk een vakantiegevoel zou kunnen krijgen. Het is zelfs zo erg dat ik liever niet op reis ga maar mijn man wil toch 1x/jaar per se een weekje weg onder ons 2’tjes, zonder beestenboel. Ondanks dat zijn zoon en diens vriendin dit jaar bij ons gelogeerd hebben om de dieren te verzorgen, heb ik vanaf dag 1 afgeteld om terug naar huis te kunnen. De laatste dag op vakantie werd ik wakker met het gevoel “eindelijk!”. Echt erg
. Cayenne schreef:En ik denk dat ik het achteraf best vind meevallen, maar je moet het eerst doen om te ondervinden en dat is de moeilijkste stap
.
Oh ja hoor, dat durft ie zeker wel!
handen van manlief achterlaten
.
Ik bel iedere avond om te vragen hoe het is gegaan en als het vanmiddag ongeveer 20 graden is met zonnetje mag Mango 3 uurtjes naar buiten en of hij wel kijkt of de valken voldoende water hebben en en en 
en ik had het ook niet van je verwacht.