Hij ligt het liefst languit op de bank of op bed (ligt eraan waar ik op dat moment ben).Calzone is zoooooo lief
Komt me meteen begroeten als ik thuis kom en wijkt dan ook niet van mijn zijde
Hij weet ook al precies dat wanneer de wekker gaat, dat ik da opsta, want als de wekker afgaat komt hij me even extra wakker maken door kopjes te geven. Oh, en hij sliep laatst ook op mijn hoofdkussen, netjes om mijn hoofd heen gekruld
Helaas heeft hij een vies, ontstoken oortje wat nu dagelijks gezalfd moet worden. Hij krabt zich helemaal open aan 1 kant omdat daar precies een wratje zit, dus die wordt volgende week onder narcose verwijderd. Kunnen ze meteen het oortje goed bekijken
Hij gedraagt zich overigens prima bij de dierenarts, dat verbaasde me echt. Ik kan hem dus ook gewoon oppakken, dat wist ik niet tot de dierenarts hem nonchalant optilde en op de weegschaal zette
Hij tikt de 6.5 kilo aan, zonder dik te zijn. Flinke jongen

) Het weekend waarin dit begon, kreeg hij ook last van dunnere ontlasting wat ineens behoorlijk stonk. Hiervoor zijn we naar de DA geweest en daar is hij positief op giardia getest. Hier hebben we hem toen voor behandeld en langzaam werd zijn ontlasting steeds beter. Ook de bak heb ik in die tijd zo'n 1 tot 2 keer per week helemaal uit gesopt want ik vermoedde dat het buiten de bak plassen misschien kwam omdat hij het niet fris genoeg vond ruiken. 2 weken ging het goed, tot hij afgelopen dinsdag en vandaag toch weer buiten zijn bak geplast heeft. Zijn ontlasting is eigenlijk gewoon weer normaal, en stinkt niet dus daar kan het niet van zijn. Zijn poep word altijd meteen uit de bak gehaald en dus minimaal 1 keer per week de onderbak geleegd en helemaal uit gesopt. 
hij heeft zijn dolle 5 minuten en daarna zijn 23 uur en 55 minuten slaapje 
. 

. Zij gaat niet normaal door het kattenluik (met hoofd het luik open duwen), maar is eerst aan het rommelen met die poten bij het luik. Als het luik op slot is, draai je van die rondjes omhoog om het luik tegen te houden. Maar omdat zij zo met de poten rommelt, duwt ze die rondjes dus weg en is het luik open
. Gelukkig zit ze ‘s nachts opgesloten in de slaapkamer van dochter, want ik wil ze ‘s nachts niet op straat hebben. Dan is het lekker rustig op de normaal best drukkere weg. Dani tdekken ze de koeienstal (met muizen) aan de overkant en dat is dan wachten op een platte kat.
Autoimmuunziekte gaat nooit helemaal weg en nu met de weersomslag heeft hij het wel zwaarder.