Sannert schreef:Inge als je hem verkeerd gebruikt kan je nekblessures veroorzaken idd. Daar waarschuwen ze ook voor.
Ik had hem net binnen. Moest uitgelaten worden dus ik heb hem meteen geprobeerd.
Even op maat gemaakt en aan gedaan.
Balou Vond het nog niet zo geslaagd. In het begin wou ie m eraf halen, daarna liep ie netjes mee.
En er blafte een hond, hij versnelde om te kijken waar, zijn kop werd na mij toe 'getrokken' En ik had meteen weer zijn aandacht. We hebben maar een kort rondje gemaakt, ik wou hem even laten wennen alleen. Maar voor nu ben ik tevreden. Ben benieuwd als we een hond tegen komen.
En ik had nog een gewone halsband om waar ik hem aan vast had. Dus er staat geen constante druk op de gentle leader.
En ik zie het niet als oplossing, Maar als hulpmiddel. Hij is echt sterk, En groot. Gooit ook zijn hele lijf in de strijd om maar bij die hond te komen. Ik sta hem daardoor ook geregeld op zijn poten of ik wordt half gevloerd door hem.
Voer heb ik hier ook drama mee gehad. Meneer eet alles. Maar komt van heel veel aan de schijt. Ik heb nu een geperste brok met eend en daar doet hij het super op.
Oh sorry, ik heb gemist dat hij zo groot is. Dan kan ik me veel beter voorstellen waarom je dit gaat proberen. Klinkt als een goede aanpak!