Heel mooi stuk om te wandelen ook.
Tja beetje groot rondje. Ik en richting gaan niet samen dus ik vertrouwde volledig op Pauline

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleydk schreef:Ja zijn grote bench staat er nu sinds 1,5 week denk ik. Die heb ik juist neergezet om te kijken of het niet daaraan ligt, maar ook dat helpt niet!
Ashleydk schreef:Ohja ook geprobeerd: Boos naar beneden stormen, schreeuwen en even tegen de bench rammen. ----> werkt ook niet.
Op een gegeven moment kunnen we het niet negeren omdat we dan zelf moeten opstaan omdat de wekker gaatop dagen dat we vrij zijn laten we hem gaan, maar hij blijft blaffen.
Hij kan een klein kluifje krijgen maar meer ook niet. Als ik hem iets geef wil Mexx ook en als ik dat niet doe word het daarna vechten. Zon kluifje is binnen een minuut op dus heeft ook geen zin. Plus dat ik het zie als een beloning 'goedzo jongen, ga maar lekker door mer blaffen!'
Zon ultrasoon huisje, wat is dat? Ik heb dus nog een hond en 3 katten, die hebben daar dan toch ook last van? Dat is niet mijn bedoeling.
Ik denk idd dat hij dan gewoon wakker is, maar waarom is het dan al die tijd goed gegaan en nu sinds een hele hoop weken niet meer..En ik wil absoluut niet iedere ochtend door hem gewekt worden. Ik word nu al bang voor het feit dat ik ooit kinderen wil en die ook zo kunnen gaan huilen