Hebben Naturis gedaan maar dat beviel niet. Honden kregen lelijke vacht en vooral de Herder. Met Lotgering gaat het prima

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Spannend! Hopelijk geef het inderdaad duidelijkheid!
Mijn Lupa heeft mij deze avond weer een flinke schrik gegeven .. pas geleden na de fotoshoot waren we nog wat op het grasveldje aan het '' ravotten '' en ineens begint ze KEIHARD te janken .. nou je schrikt je rot .. ik dacht een schouder of knie uit de kom? Maar op een begeven moment hield het op na veel wrijven en wringen aan d'r poot die ze dus niet meer boog. Iemand dacht haren tussen het tuig??
Nouja oké.
Maar net dus weer ... op de terug weg van het wandelen op de zandverstuiving. Ineens halverwege hier het park begint ze weer als een gek te janken, dat gaat door merg en been .. en hield ze (nu haar andere poot) stijf naar voren. Dus ik grijp als eerste naar de haren onder haar tuig, maar niets zat vast (Bodhi begon heel lelijk naar haar te doen, echt lippen op trekken en naar haar happen) En piepen die hond. Dus ik weer dr schouder gevoelt, knie gevoelt ... en ineens was het weer stil.
Ik wéét echt niet waar het vandaan komt ...
Terug in het huisje overal flink gevoeld en een soort gemasseerd .. maar ik voel geen gekke of rare dingen. Ze is ook niet stijf of iets ..
Ja ze is negen jaar .. maar zeker niet bejaard ... Heel vreemd. Iemand wel eens meegemaakt?
xDenies schreef:Voorpoten. Nouja niet aan de poot .. denk dat het van hoger kwam. Nu is er ook niets meer aan de hand.