Ik vond het een mooie woordspeling.

Hunter staat er komende week in de avond uurtjes zo bij, dat ie weer in het juiste model geraakt. Hij vindt er overigens geen hout aan. Sorry hond.
Wel leuk om die verschillen te lezen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dat moet er af, en dat is, vooral in het geval van Ollie, behoorlijk wat werk. Is ook niet bij allemaal hoor, Jamie bijvoorbeeld heeft sowieso veel minder, maar ook een heel andere vacht en daar ben ik ook lang niet zo lang mee bezig..
Als ik de energie kan vinden zal ik eens een voor- en nafoto maken

Ik heb de laatste keer de riem in de handen gedrukt van een handler toen zij mij zag stressen. Jarv vond alles best, ze had gehaktbal bij zich 
Ik had het nog niet eerder meegemaakt, maar ik blijf me er over verbazen hoe mooi zoiets gaat. Zoals het nu lijkt gaat hij achter de bouw van paps en opa aan 
Als ik morgenochtend ter plaatse ben zal ik wel ff een fotootje maken, ik ben in een van de kynoweb studio's te vinden bij de Eukanuba stand (ik denk naast de erering), blond, halflang haar en een kynowebshirt aan
2 fazanten en een haas
wat nou veteraan, jonge gód, dat is ie
En nu is ie zwart
lang lichtbruin haar dat onderaan eerder blond is. Een blauwe jeans broek en een grijze T-shirt met roze tekst. Eventueel een zwarte blazer
gelukkig houdt die van ons absoluut niet van water...
dus die ga ik vanmiddag toch maar even wassen nog voor morgen.