Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikke89 schreef:[ [url=m/N2IC96.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bonna schreef:Wat een mooie filmpjes van jou en de hondjes, en wat doen ze het goed!
Als ik dit soort dingen zie krijg ik meteen weer zin om iets met obedience te doen, maar Rea en ik bouwen allebei zoveel frustratie op dat het echt beter is van niet.
Wij hebben vandaag onze eerste agility wedstrijd gelopen. Een onderlinge, als afsluiting van het cursusblok. Rea heeft 2x een tweede plaats gehaald bij het vast parcours en de jumping![]()
Zoals jullie kunnen zien is ze er zelf ook heel trots op :p
[ [url=m/3HxnAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had geen bench meegenomen, maar ga dat de volgende keer maar wel doen. De regeltante gunde zichzelf ook tussen de rondes door geen moment rust en is nu helemaal uitgeteld
Ikke89 schreef:Oh ja, obedience is echt helemaal ons ding!
Sinds kort zijn we ook begonnen met speuren, dat vinden ze ook allebei echt superleuk!
Suusje1986 schreef:Wat gaaf Bonna![]()
Hier is het aftellen, zaterdag gaan wij onze pup ophalen
Marijkjuh schreef:Even een kleine spam naar een topic, maar misschien heeft iemand hier nog tips.
[BB] Hond is "down" sinds loopsheid, wat te doen
Ikke89 schreef:Marijkjuh schreef:Even een kleine spam naar een topic, maar misschien heeft iemand hier nog tips.
[BB] Hond is "down" sinds loopsheid, wat te doen
Heeft "Puur" daar niks tegen? Ik dacht dat die iets van poeders/druppels hebben die een hond ondersteunen in de schijndracht.
https://www.medpets.nl/puur+pseudo-pregnancy/
Deze bedoel ik
Bonna schreef:Mr. Prettyboy
Welke show ga je met Jarv lopen?
Spannend suusje! Ik heb even gemist uit welk nest jullie pup komt geloof ik though..
Suusje1986 schreef:Ja ze is er en we genieten enorm van haar! Wat een heerlijk hondje
[ [url=m/7AwioF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jackytje schreef:Ooooch wat een schatje die pupHeerlijk zo'n wit kopje! Heb ik toch altijd een zwak voor.
Hier met de dames naar het bos geweest voor een fotoshoot. De fotografe heeft zelf een Cardigan en is van plan om een kalender met allerlei mooie foto's te maken van dit geweldige ras.![]()
Er zijn nog heel veel mooie foto's maar alvast een voorproefje.![]()
[ [url=m/3F5kzz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rT7k18.jpg]Afbeelding[/url] ]