Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinW86 schreef:Super zeg! Gefeliciteerd!
fannetje schreef:Gefeliciteerd! Goed gedaan
Shaya_ schreef:Super netjes! Gefeliciteerd. Knap gedaan!
Natasja22 schreef:Fannetje super fijn dat er goede stukken tussen zaten.
Shaya gefeliciteerd met jullie 1e prijs.
Karin weer buiten toch? Hopelijk gaat het dan allemaal weer stuk beter als het niet meer binnen is.
JJ superknap van jullie. Soms probeer je wat dingen of lukt iets gewoon niet hoe je het bedacht had.
(Ik wou dat wij eindelijk eens dat eerste rondje een ZG of Utje haalden, maar wie weet gaat dat dit jaar eens lukken. Lastig zoveel energie/ spanning het 1e rondje bij ons)
Wij hebben gisteren ook een wedstrijd gehad (run for fun). We deden mee met graad 1 om lekker met alles te oefenen.
Het eerste rondje was gambling maar dat was helaas geen succes, weer een uitbarsting van spanning en energie dus er viel niet veel te sturen aangezien ik geen contact met haar kreeg.
VP een disk maar wel tevreden. Ze nam ergens een verkeerde sprong waarschijnlijk had ik beter aan de andere kant kunnen lopen. Bij de palen stond de keurmeester voor haar te dichtbij en mistte ze de insteek omdat ze naar hem zat te kijken en de laatste sprong ging ze langs.
Wel al raakvlakken goed, zelfs die van de schutting.
[ Video ]
JP waren we foutloos hadden we een 1e prijs en zelfs 8 seconden sneller dan nummer 2. (39,49 was onze tijd).
Zelf een voor ons lastige insteek paaltjes ging goed.
[ Video ]
Was een gezellige dag en super tevreden over het VP en JP.
Machie schreef:Lekker JJ dan je nu direct door kan naar graad 1!